7. Prekių pristatymas
7.1. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas.
7.2. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
7.3. Prekių pristatymo mokestis yra nurodytas prie kiekvienos prekės.
7.4. Prekių pateikimo Pirkėjui terminai yra preliminarūs, be to netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
7.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui pateikiamos ne laiku ne dėl Pardavėjo kaltės arba dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Pardavėjo.
7.6. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
8. Prekių kokybės garantija
8.1. Kiekvienos Internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės bendrosios savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
8.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad Internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl: internetinėje parduotuvėje pateiktų nuotraukų; Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
10. Atsakomybė
10.1. Pirkėjas yra atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusias pasekmes.
10.2. Pirkėjas atsako už savo (o šių Taisyklių 4.1. p. nurodytu atveju – ir už trečiųjų asmenų) veiksmus, atliktus naudojantis Internetine parduotuve.
10.3. Pirkėjas atsako už atpažinimo kodo perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalys naudojasi Pirkėjo atpažinimo kodu, Pirkėjas atsako už trečiosios šalies atliktus veiksmus.
10.4. Internetinė parduotuvė neatsako už kitų įmonių tinklapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Internetinėje parduotuvėje esančias nuorodas.
10.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius nuostolius.
11. Informacijos siuntimas
11.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos metu nurodytu elektroninio pašto adresu.
11.2. Pirkėjas susisiekti su Pardavėju gali Internetinės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais kontaktais.
12. Baigiamosios nuostatos
12.1. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
-
Prekes siunčiame per siuntų terminalus:
Omniva, DPD, LP Express, Venipak
Kaina: – 2,50 €. Atsiimti siuntas iš terminalų yra itin greita ir paprasta. Kai siunta bus pristatyta į siuntų tašką, gausite SMS žinutę, kurioje bus nurodyta:-
Siuntos numeris;
-
Siuntų taško pavadinimas;
-
Siuntų taško adresas.
-
-
Siunčiame į užsienį, susisiekti dėl siuntimo ir pristatymo kainos tel. +370 678 80302, el. paštu info@aromasmile.lt .
-
Siuntos pristatomos į pašto skyrius, susisiekti dėl siuntimo ir pristatymo kainos tel. +370 678 80302, el. paštu info@aromasmile.lt , siunčiame išperkamąja siunta.
-
Norite gauti siuntą tiesiai į namus ir atsiskaityti prekes pristačiusiam kurjeriui? Susisiekite dėl siuntimo ir pristatymo kainos tel. +370 678 80302, el. paštu info@aromasmile.lt