Kada galiu grąžinti kokybišką prekę?

Jeigu Jūs įsigijote kokybišką prekę, tačiau ji neatitinka Jūsų lūkesčių ją pagal Vartotojų Teisių Įstatymą galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų ir atgauti sumokėtus pinigus arba pakeisti į kitą prekę. Grąžinama prekė turi būti nepanaudota, pakuotė nepažeista, komplektacija pilna, nepraradusi prekinės išvaizdos ar kitaip nesugadinta.

Kai prekė yra kokybiška, už siuntimo paslaugas sumoka pirkėjas.

Kada galiu grąžinti nekokybišką prekę?

Visoms mūsų elektros prekėms taikoma 24 mėn. garantija. Nekokybiškos elektros  prekės, atsižvelgiant į gedimo pobūdį, gali būti remontuojamos, keičiamos į naujas arba grąžinami už prekę sumokėti pinigai.

Gavus nekokybišką prekę praneškite mums el. paštu info@aromasmile.lt, telefonu +370 678 80302. Prekės garantiniam aptarnavimui turi būti pristatomos pilnos komplektacijos adresu: Pušynėlio g. 23, Pikutiškės, LT-14300 Vilniaus r.

Pristatant prekes garantiniam aptarnavimui reikia turėti prekės dokumentus.  Rekomenduojama prieš siunčiant prekę atgal paštu/paštomatu visų pirma pasikonsultuoti su mumis telefonu arba el. paštu